أحدث قصص نيك محارم ٠ ليلة سكس ساخنة مع خالتي اللبوة و ابنتها الشرموطة
أحدث قصص نيك محارم ٠ ليلة سكس ساخنة مع خالتي اللبوة و ابنتها الشرموطة

أحدث قصص نيك محارم ٠ ليلة سكس ساخنة مع خالتي اللبوة و ابنتها الشرموطة


128
28 shares, 128 points

مرحبا قراء موقع بزاز الجنسي قصه دي حقيقيه انا مش فاكر كل التفاصيل هحاول علي قد ما اقدر اقولها كلها انا كنت عادي شاب محترم مليش في اي حاجه ومش بتفرج حتي علي مشاهد احضان بين اتنين في افلام لحدا ما اشتريت لابتوب مستعمل اللاب ده اول ما فتحت البرنامج بتاع النت لقيت كلها اقتراحات لفديوهات اباحيه ومرضتش ابص عليها بس في نفس الوقت ممسحتهاش وانا بقلب في ملفات الجهاز ده لقيت ملف فيه حوالي 10 فديوهات سكس انا قولت هتفرج علي واحد منهم شغلت فديو منهم وقعدت اعيده مره واتنين وكنت هموت وهايج علي اخري وسمعت باقي الفديوهات حكيت لواحد صاحبي علي الموقف ده قعد يدحك وقالي ابحث في جوجل عن موقع بزاز وخش علي اول نتيجه دخلت علي الرابط لقيت كمية فديوهات سكس لا تنهتهي اتفرجت علي كل الفديوهات تيجي قدامي.

 كان جو مني نار مش قادر هموت وكمان بنت خالتي فاجره وجسمها نااااار وطيزها مش كبيره بس دي عملاقه وهي جسمها مش تخين ولا رفيع وبتلبس بناطيل ديقه وتيشرتات ديقه كلوتها بيبقي باين من البنطلون وحلمت بزازها بيبقوا باينين هي كانت بتعمل كدا علي طول وانا كنت برحلهم كل يوم تقريبا وببيت عندهم احيانا وكل مره الاقيها لابسه كدا وتيجي تسلم عليا وتقعد جنبي بالمنظر ده وانا كنت كل مره هبقي اموت وزبي قرب يقطع البنطلون وامها تنبه عليها كل مره تلبس حاجه محترمه بس هي مش بتسمع الكلام وكانت بتيجي تاخد حاجات من قدامي وتوطي وانا هموت وفي مره كانت ماسكه كبايه مره وكانت هتتكعبل ووقع الميه عليها والتيشرت كان تقريبا شفاف وكنت شايف بزازها بالكامل وهي مش بتلبس حاجه تحت التيشرت خالتي كانت واقفه بس انا لا اراديا تنحنت فيها وزبي كان هايج وانا مش واعي وخالتي تبص علي زبي شويه وبعدين تقولها روحي غيري هدومك بسرعه وبعدين تكمل بص علي زبي وبنتها شافتها وهي بتبص علي زبي ودحكت كدا وبعدين مشيت وخالتي مكمله بص علي زبي.

انا اخدت بالي من نفسي رحت بسرعه لفيت ودريت زبي ومشيت علي فكره جوز خالتي كان مسافر بقاله فتره وعايزين يتطلقوا لقيت خالتي بعد منها بنص ساعه جيا تهزر معي وبعدين لقيتها قعدت علي السرير وتخليني اهيج عليها وهي بتتكلم معي هي مع انها كبرت بس لسا فاجره وجسمها نار وحلوه الي يشوفها يقول دي عندها 25 سنه وهي عندها 38 سنه ولما جه الليل انا كنت مبيت عندهم في اليوم ده رحت لقيت باب اوضة خالتي موارب كدا وهي لابسه انسايل بس وراميه الكولت في الارض ورافعه الانسيال لحد نصها كدا وبتلعب في كوسها علي السرير انا متعود يعني في الصيف اقعد بالشورت والفانله قدامهم عادي هما واخدين علي كدا رحت بسرعه قلعت البنطلون والتيشرت وبقيت بالشورت والفانله وعرفت خلاص النهارده هنيك خالتي رحت داخل عليها وقلتلها انتي بتعملي ايه راحت قامت جري وقالتلي بصوت واطي انت ايه الي مصحيك في نص الليل كدا قلتلها كنت قايم اشرب وشفت كل الي انت بتعمليه (انا كان زبي هايج علي اخره وباين من الشورت) وانا لابس شورت الي هو بزرار وراس زبي كانت باينه حته منها راحت قالتلي عمك سابني بقاله فتره وانت كبرت وفاهم.

رحت مقرب منها وقالتلي انت هايج علي خالتك وهي بتبص لزبي قلتلها انا من المنظر الي شفته مقدرتش قالتلي بس انت بتاعك كبير اوي كدا ازاي رحت منزل الشورت ومطلعلها زبي قالتلي بتعمل ايه مينفعش انا خالتك قلتلها انا هريحك وبعدين محدش هيعرف حاجه راحت مسكت زبي وقعدت تحركه رحت مقربه من بوقها وقلتلها موصيه راحت مطلعه لسانها وقعدت تلحس فيه رحت ماسك راسها ودخلت راس زبي في موبقها راح بعداني عنها وقالتلي بتعمل ايه قلتلها جربي هيعجبك جدا وقربت منها تاني وقالتلي انا عمك عمره مخلاني اعمل كده راحت قعدت شويه متردده وتقرب بوقها من زبي وتبعت كذا مره لحد ما بدات تمص فيه وبعدين قالتلي بتعاك تخين جدا وكملت مص انا مش قادر خلاص رحت زقيتها علي السرير وبعدت بين رجليها وبدات الحس في كسها وادخل في كسها 3 صوابع و4 وهي تحرك راسها يمين وشمال (انا الحركات دي كلها اتعملتها من الفديوهات علي النت ).

رحت مقرب زبي من كسها وبدات ادخله وانا في غاية السعاده اول ما دخلت زبي هي بدات تصوت بس حطت ايديها علي بوقها رحت انا بعدت بين رجليها اكتر ودخلت زبي كله فيها ووطيت عليها كدها وبوقي في بوقها وانا انيك فيها جامد وصوت تفرقيع في كسها لحدا ما جبتهم فيها بس موقفتش وكملت لحد ما كبيتهم تاني وبطات شويه وقعدت مستمر حوالي 5 دقائق بعدين قومت من فوقها وقالتلي اوعي حد يعرف عن الموضوع ده قلتها اكيد انا كل يوم في نفس التوقيت هجيلك طلعت برا الاوضه ملقتش البنطلون والتيشرت انا مشيت بسرعه علي اوضتتي ونمت لحدا الصبح كدا ولما صحيت انا مصدع ودايخ وبتذكر لحظات امبارح وانا سعيد قمت رحت غسلت وشي واستحميت وخالتي في المطبخ وبتبصلي وكأن محصلش اي حاجه امبارح وهي فرحانه لقيتها عملتلنا الفطار وتقولي افطر يا سبعي بنت خالتي تبصلها وهي بتدحك كدا بلؤم وتقولها قصدك ايه راحت خالتي قالتلها مش هو الي واخد باله مننا من ساعة ما ابوكي مشي وسابنا وهو الي بيعملنا كل حاجه قالتلها من ناحية بيعمل كل حاجه فهو بيعمل كل حاجه وهي بتدحك وعلي العصر كدا راحت بنت خالتي قالتلي تعالي فوق السطح هما عندهم اوضه فوق السطح طلعتلها راحت مدياني التيشرت والبنطلون راحت قالتلي اناشفت كل حاجه من اول المص لحد ما قلتهلها هجيلك كل يوم قالتلي انا بقالي فتره بحاول اغريك وانت رايح تنام مع امي قالتلي وانا لسا عايزه انا بدون اي نفس مستدقتش نفسي دي حلمي طول حياتي.

رحت ماسكها ونزلت فيها بوس في بوقها وايدي فوق كسها وهي تدخل اديديها جوا البنطلون وتمسك زبي راحت نازله علي ركبها ومنزله البنطلون وقالتلي بص علي المحترفه وبدات تمص زبي بسرعه لحد ما كبيتهم في بوقها هي قامت ولبني في بوقها راحت بلعتهم ونزلت بنطلونها وانا لقعتها الكولت بتعاها جيت ادخل زبي في كوسها قالتلي من قدام لا من ورا راحت لافه وموطيه ووشها في الحيط وسانده علي الحيط ومصدرلاي طيزها العملاقه خرم طيزها باين عليه انه متناك كذا مره قلتلها انتي مين عملك في طيزك قبل كدا قالتلي ملكش دعوه دخله بسرعه قلتلها انا لازم اعرف قالتلي هتدخله ولا امشيانا بسرعه رحت جايب زبي ومدلخ بين ففخدينها بويدات احرك زبي شويه فوق خرم طيزها وبدات ادخل راس زبي مرضيش يخش بسهوله هي تصرخ وهي قافله بوقها وبعدين ااااه اه اه اه انا الصوت ده خلاني اشتغل فيها بكل قوه عندي لقيت خالتي طالعه علي السلم والباب مفتوح وشافتني وانا بنيك في بنتها.

بنتها ماخدتش بالها وتايهه خالص في الااهات وخالتي بدات تقرب ولقيتها حطت ايديها علي بوقها كدا وبدات عينيها بتدمع انا حطيت صباعي علي بوقي وشورتلها بقولها اسكتي وشورتهلها بايدي انزلي هي قعدت تبص ولفت وشها ونزلت انا قلت لبنت خالتي وانا لسا بنيكها قلتلها امك شافتنا ردت ببرود قالتلي سيبك منها متقدرش تتكلم وحتي لو اتكلمت انا ماسكه عليها زله وانا كملت نيك فيها ومش مسدق اني نولتها الشغل في طيزها كان صعب ف اول 5 دقائق لان خرم طيزها كان ضيق شويه بالنسبه لزبي بس بعدين باتدت المتعه لحد ما كبيتهم في طيزها وهي لفت بسرعه وبدات تمص زبي وقعدت تبصلي شويه وهي بتبتسم راحت لبست هدومها ونزلت وانا وراها ولقيت امسها قاعده في اوضتها نادمت علي وقالتلي ايه الي انت عملته ده انا عشان سلمتك نفسي تقوم تعمل في بنتي كدا قلتلها بنتك شفت كل حاجه امبارح وهي الي خلتني اعمل كدا وهي كدا هتفضل ساكته طول عمرها.


ما هي ردة فعلك ؟

ممل ممل
5
ممل
رائع رائع
8
رائع
ساخن ساخن
5
ساخن
مضحك مضحك
5
مضحك
رهيب رهيب
5
رهيب
مثير مثير
3
مثير
عنيف عنيف
4
عنيف

0 Comments

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *