احلى اغتصاب و نيك في عمارة الأحلام الجنسية ٠ حكايات سكس عربي
احلى اغتصاب و نيك في عمارة الأحلام الجنسية ٠ حكايات سكس عربي

احلى اغتصاب و نيك في عمارة الأحلام الجنسية ٠ حكايات سكس عربي


109
23 shares, 109 points

في البداية أحب اعرفكم بيه نادر وابطال القصه مها ورانيا ومدام نهال ومدام كريستين انا ساكن في عماره بالدور الرابع عاذب وليس لدي اي ارتباطات فقط عملي وباقي وقتي بالبيت أثناء نزولي يوما في السابعه صباحا ككل يوم للذهاب لعملي فاذا بي اري مدام كريستين تخرج الزباله أمام الباب لتري عيني جمالها وكانت ترتدي بلوزه وبنطلون يبرز انوثتها فالقيت السلام عليها وذهبت وانا في سيارتي أتأمل هذا الجسم وهذا الجمال حيث أن مدام كريستين ساكنه جديده لم اراها من قبل لان العماره ايجار وليس بها تمليك فجلست بمكتبي وانا افكر بها حيث اننا اتمني ان اتعرف عليها حتي كبدايه يكون معاي رقم هاتفها فعند عودتي الي منزلي في ميعاد رجوعي اليومي رأيت مكان سيارتي مركون بيه سياره اخري فنديت علي البواب وقلت له لمن هذه السياره فقال لي اعتذر يا استاذ نادر مدام نهال بنت استاذ عاطف الساكن بالطابق السادس في زياره لوالدها لا تستغرق بضع ساعات ولا يوجد مكان فركنت مكان حضرتك زعلت وطلبت منه علي الفور انا يخبرها اني اريد ركن سيارتي وتركت له مفاتيح السياره وذهبت إلي شقتي وبعد حوالي ربع ساعه طرق باب شقتي ففتحت فإذا بي اري امراه تلبس إسدال عادي ومتوسطة الجمال وقالت لي ممكن ادخل بلا تردد طلبت منها علي الفور الدخول والجلوس فقالت لي في البدايه انا اسمي مدام نهال اتي الي والدي يوما كل اسبوع فقط للاطمئنان عليه فاعتذر عن أخذ ركنه السياره فتقبلت منها الاعتذار وطلبت مني الذهاب فقلت لها لابد من أن تشربي شيء فذهبت الي المطبخ وقمت بعمل عصير مانجا وعدت إليها فيوجد عندي كرسي بيه مسامير جانبيه استخدمه للوقوف عليه لتركيب لمبه أو اي شئ للمنزل وأثناء تحركها اذا بها تلمس الكرسي وتقطع الاسدال قطع طولي واذا بي اري انها لا تلبس تحته اي شي غير الاندر فقط
وانا اعذب وشهوتي عاليه فبدون وعي كملت تقطيع الاسدال ومسكت فمها وهي كانت مذهوله مما تري وسحبت يديها الي غرفتي وهي تقول ماذا تفعل انت انسان غير محترم فقلت لها مش عاوز اسمع صوتك هعمل اللي نفسي فيه واسيبك والا هجرسك وانزلك ملط سكتت وهي تفكر بما انوي فعله فقلت في نفسي لابد من كسرها بسرعه دون الدخول في مراحل شد وجذب فنزلت علي ركبتي وامامي الكلوت ففتحت فمي والتهمته وهي تنزل دموع بدون صوت فجاءتني الشعور اننا لابد انا امص لها كسها حتي تذوب مع وتجعلني افعل ما اريد فقطعت الكلوت بيدي ونزلت علي كسها الذي كان بيه شعر خفيف وقعدت امص وهي تقول حرام حرام ابعد عني وانا غير مستمع لها حتي سكتت وابتدت تذهب معي بالاهات ومصي لها زاد بقوه حتي اندفع الماء منها وتقول لي مش قادره تعبانه سبني حرام عليك وانا لا انتبه لها ابدا حتي جعلتها تقول ادخل زبك مبقتش قادره نكني بقوه فقلت لها اتحيلي عليه يا شرموطه علشان التعب اللي ورتهولي فنزلت وباست رجلي فنمت علي ظهري وقلت لها مصي لي زبي يا شرموطه بحراره اريد حراره عليه علي زبي أثناء مصك فثواني ورايت امراه متمكنه تعرف ماذا تفعل فقد التهمت زبي بحراره وجعلته يصل الي حلقها وتمص بشراهة عاليه حتي جعلت من زبي كعمود الاناره فقلت لها تعالي يا شرموطه علشان ادخله في كسك فرفعتها علي السرير وجعلت زبي مقابل لكسها الجميل وابتديت امشيه علي الكس لفوق ولتحت حتي قامت هي ومسكته وحطيته جواها وانا بدخل بالراحه خالص عاوز استمتع تاته تاته وهي تقولي افلق كسي نصين يلا دخله جوه رحمي هموت محتاجاه اوي كلامها هيجني اوي ورحت دخلته جامد وهي تخرج اهات عذبه وتقول بحب زبك عاوزه ميطلعش نكني اوووووي اهريني شقني نصين انا ملكك وانا ادخل جوه واحس بصوت ماء داخل كسها طبعا نزول السائل بتاعها خلت زبي صوت طرقعته جوه كسها مسحوب بخبط بماء كسها لغايه ما قربت علي نزول لبني قالتلي طلعه بره لاني في فتره ممكن احمل فيها قلتلها لا يا متناكه هنزل في رحمك ورحت رزعه جون كسها ونزلت لبن غرق كسها بالكامل وقلتلها يلا يا شرموطتي ناكل لقمه وتقومي بعدها ترقصيلي قالتلي انا لازم اروح جوزي بيرجع من شغله علي ٨ بالليل قلتلها مش هتنزلي قبل بكره يا شرموطتي هتنامي وزبي جواكي لقيتها بتقولي معلش مش هينفع فحسيت منها أنها بتاخد وتدي كتير قلت دي لازم امسك عليها حاجه لاني هحتاج كسها اكيد كتير اليومين الجايين عاوز اكمل شهر العسل معاها المهم روحت داخل غرفة النوم وهي بتعمل الاكل وحطيت الكاميرا بتاعتي علي وضع الاستعداد للتصوير وقدام السرير بالضبط واكلنا وبعدين رقصتلي وقلتلها يلا علي السرير علشان انيكك مش قادر قالتلي ادخل الحمام بس اخد دش واجيلك روحت نازل جري علي محل تحت البيت لانجري واشتريت قميص نوم وطلعت جري كانت خرجت من الحمام وافتكرتني مشيت قلتلها جبتلك يا شرموطتي قميص تلبسه وترقصيلي في اوضه النوم وانيكك علشان تمشي قالتلي ماشي بس بسرعه علشان الحق اروح قبل ما هي تدخل طبعا دخلت وشغلت الكاميرا وهي دخلت ولبست القميص وشغلت الكاسيت وهاتك يا رقص وبعدين قعدت علي السرير وقلتلها يا شرموطه عاوزه تتناكي قالتلي طبعا يا روحي محتاجه زبك وانا فاهم انها عاوزه تنجز علشان تمشي روحت نازل علي بزازها مص لغايه ما شبعت وبعدها نزلت لقيت الكلوت فتله فقلت اسيبه اهوه يهيجني في النيك وقعدت امص في كسها لغايه ما باش وغرق مائه كسها والمرادي علشان الكاميرا حبتها تطلب مني ادخل اكتر من المره اللي قبلها علشان الفيديو يثبت أنها بمزاجها مش اغتصاب وروحت مسكت كسها وهاتك يا نيك بقوه وعنف وهي اهات حاره 🔥 وانا قلت في نفسي قلها برضو انزل جوه كسك ولا لا قالتلي غرق كسي يا حبيبي ما طبعا خلاص ما انا كده كده هي عارفه اني هنزل جوه وبعد ما نزلت خلتها تمص زبري جامد علشان كان ملزق من اللبن ودخلنا خدنا دوش وقالتلي ممكن تنزل تشتريلي إسدال زي ده صورته وخدت مقاسه ونزلت معرفتش اجيب بصراحه فجبت عبايه وقولت بالمره اصورها بيها لبستها وهي عاوزه تجري علي البيت وجوزها مايشوفش العبايه علشان ميكتشفش حاجه وجيت اقولها عاوزين نتصور قالتلي لا ومش هيحصل واوعي تطلب ده تاني انا ست متجوزه ولو صوره وقعت في ايد جوزي هتدمر قلت في بالي بانت شكلها مش هتيجي غير بالفيديو وسلمت عليه ومشيت وانا دخلت نمت صحيت علي الساعه ٣ بالليل وحاسس اني جعان اوووي وعاوز اكل فتحت الثلاجه لقيت جبن وبصراحة أنا عاوز اكل شاورمه أو اي حاجه لحوم روحت نزلت وجبت اكل وانا راجع لقيت عربيه ركنه ركنه غريبه وتحس أن حد جواها وانا بقرب اتصدمت لقيت بنت استاذ علي انسه مها نايمه علي الكرسي وواحد فوقهابيقفشلها وبيبوس فيها طلعت موبايلي وايدتيها صوره وبصتلها بقرف وطلعت شقتي علشان انام علشان هصحي كمان اقل من ٣ ساعات لقيت باب شقتي بيخبط فتحت لقيتها وعاوزه تتكلم معايا وتوضح قولتلها ممكن تعدي عليا بكره لاني لازم انام علشان عندي شغل مشيت وكلها خوف من رده فعلي صحيت الصبح كلت ولبست وبفتح الباب لقيتها قاعده علي درجه السلم وعينها شبه منمتش قولتلها اتفضلي وحسيت اني شكلي هيلعب فيها النهارده قلت اتصلت بمديري وطلبت اجازه عارضه ودخلتلها قولتلها نعم قالتلي متفهمنيش غلط قولتلها لو حد شافك دلوقتي قدام شقتي يبقي ايه الحل قالتلي اسفه انا بابا وماما في البلد وجايين بكره وخايفه انك تكلمه مستنياك لغايه ما تروح الشغل علشان اعتذرلك طلعت موبايلي وقلت لها ايه ده شايفه بزازك فين وشها احمر وعنيها في الأرض قالتلي اسفه قلتلها اقلعي قالتلي بتقول ايه قولتلها مش هقول تاني مش عجبك اتفضلي اطلعي شقتك قالتلي عاوز تعمل ايه قولتلها زيه قلعت البلوزه والسنتيانه وقالتلي اتفضل خدتها بين رجليا وبايدي الاتنين بفعص في بز وامص التاني وهي بتعيط سبت بزازها وقولتلها امشي قالتلي احلفلي انك مش هتكلم بابا قولتلها معرفش قالتلي طلباتك قولتلها اتمتع واتمزج جامد واحس اني شبعان جت عليا ومسكت شفايفي وقعدت تبوس فيا وقالتلي بزازي عندك اتمتع قلتلها يلا نخش جوه نقلع وننام شويه ولما نصحي نكمل وكده كده أهلك مش فوق خافت جامد قالتلي اوعدني انك تخليني بنت قلتلها اوك دخلت الحمام حسيت ان القدر بيديني فرصه تانيه اصورها وهي جايه حضني ونايمين فتحت الكاميرا وسبت النور ونمت علي السرير مستنيها وهي جت قالتلي اقفل النور قالتلها شويه وانا اقوم اقفله جت نامت جمبي وقعدت ابوس فيها وهي تحاول تتاقلم مع الوضع وبعدها حوالي ساعه بوس وتقفيش مصور قولت اخليها تخش تعملي شاي علشان اشيل الكاميرا ولما جت كنت قلعت كل هدومي وطلبت منهم تقلع كل هدومها اترجتني قولتلها مش هدخل في كسك متقلقيش وعد مني قلعت ولقيت جسم نار قدامي روحت سحبها علي السرير وهاتك يا مص شفايف ونزلت علي رقبتها وبزازها ومن هنا بدأت تحس بالمتعه وتروح في عالم تاني قولت انزل علي كسها كان فيه شعر وانا حابب اني اشيله علشان استمتع بعسله جبت مكنه من عندي وجيت اشيله قالتلي بلاش انا بشيله بالحلاوه قولتلها المكنه دلوقتي وبعدين يبقي الحلاوه قالتلي هو انت هتعمل معايا كتير قلتلها اه طول ما انا عاذب ومتقلقيش مش هدخل في كسك لغايه ما تتجوزي الحمار اللي كنتي معاه في العربيه وبعدين يبقي كس وطيز وننبسط وهي طبعا بتحول تمشي الدنيا جبت المكنه وطلبت مني هي تشيله ولما خلصت انا خدت المكنه وكملت الجزء اللي هي مش طيله ورحت جايب كريم مسحت بيه الكس علشان بعد المكنه نشف وروحت نزلت مصيت واكني باكل كريمه وهريتها مص وهي اهاتها هزت أرجاء شقتي من المتعه والرغبه وطلبت مني بجنون ادخل زبي وانا فاهم أنه تحت تأثير الشهوه العاليه اللي وصلت لها وزبي قدامها اكنه اكل وهي جعانه موت مسكتها وهاتك يا مص وانا مش قادر بتمص بشراهة عاليه وانا مش قادر من المتعه مصها جميل جدا وطلبت منها ادخله في طيزها رفضت وتحت الشهوه العاليه مننا كان لازم نجرب بس الطيز والكس كانوا متغرقين من عسلها وانا بحط زبي اتزحلق من خرم الطيز علي الكس وبدون ما اقصد دخل جزء صغير وأثناء ما انا ماسك نفسي راحت شداني ليها جامد دخل كله جواها 


What's Your Reaction?

ممل ممل
2
ممل
رائع رائع
3
رائع
ساخن ساخن
6
ساخن
مضحك مضحك
2
مضحك
رهيب رهيب
1
رهيب
مثير مثير
5
مثير
عنيف عنيف
3
عنيف

0 Comments

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *