قصة لواط رهيبة المنحرف الهائج اغتصب شرفي وخلاني خول عبد لزبه الضخم
قصة لواط رهيبة المنحرف الهائج اغتصب شرفي وخلاني خول عبد لزبه الضخم

قصة لواط رهيبة المنحرف الهائج اغتصب شرفي وخلاني خول عبد لزبه الضخم


119
37 shares, 119 points

مرحبا قراء و محبي قصص اللواط على موقع بزاز خول بحب اتخرتق
هحكيلكم عن قصة اغتصابي و فتحي لاول مرة من عيل صغير 

عندي 28 سنة و جسمي رفيع و مش مشعر
ف يوم كنت ماشي ناحية بيتنا و اتزنقت ف الحمام المهم دخلت حمام عمومي ف منطقة مفيهاش حس و اللي بيقف قدام الحمام شمامين المهم بعد ما خلصت فتحت الباب و لسة بخرج لقيت عيل بيزقني لجوا و كاتم بقي بايده و قفل الباب وراه و تربسه بسرعة كان ف ثانوي ساعتها الدكر بتاعي و سيدي و تاج راسي بيتر
قام بسرعة خلاني الف عشان طيزي تبقي ناحية زوبره و قلعني البنطلون بايد و ماسك بقي بالتانية
طبعا انا كنت بحاول افرفر منه رغم ميولي اللي بتشجعني اتناك
معرفتش اعمل معاه حاجة عشان جسمي ضعيف و هو ناشف
بل زوبره بتفافته و ابتدي يدخله ف طيزي و اول ما دخل راس زوبره عرفت انه كبير و يوصل لضهري صرخت صرخة مكتومة و ابتدي يحشر زوبره جوايا و انا بصرخ م الالم امممممممم امممممم و هو يحشر زوبره اكتر و يهمس ف ودني هفشخ ميتين امك يا خول
و انا مش مستحمل زوبره الطخين و الطويل و كنت مش مصدق ان عيل ف ثانوي زانقني و بيدقرني
دخل اغلب زوبره جوايا ساعتها جيبتهم ع الارض ف الحمام البلدي و انا عيوني بتدمع شال ايده من علي بقي و قالي لو صرخت يا ابن المتناكة هفضحك ف المنطقة انت دلوقتي لبوتي يا ابن الشرموطة
اضطريت اسكت و استسلم للامر الواقع و مسك وسطي بايديه الاتنين و ابتدي يرزع ف طيزي و انا بتأوه بصوت واطي عشان الفضيحة اااااااه اممممم ااااه براحة ابوس ايدك ااااه حرام عليك و النبي اممم ارحمني اااااح ارجوك حرام عليك هتبوظ طيزي اااااه كان بينيكني جامد اوي بس مكانش بيدخل زوبره كله كان فاكر اني مش هستحمله كله قعد ينيك فية و هو بيهمس ف وداني فشخت شرفك يا متناك هتكت عرضك يا خول خد يا كلب خد يا ابن المتناكة خد خد خد خد و انا بأتوه اه اه ااااه حرااااام ابوس رجلك كفاية قعد ينيك فية و انا عمال اجيبهم بتاع اربع مرات انطر لبني بعدين خلاني اوطي زي الكلب و وشي فوق الكبانية البلدي و قعد يقولي الحس اللبن و البول يا خنزير يابن اللبوة و اضطريت الحس عشان ميفشخنيش اكتر من كدة و يدخل زوبره كله كنت خلاص عمال بقوله بمووووت حرام عليك يا دكر و هو بيشتم و يهزقني و يهين شرفي و لما قرب يجيبهم حط جزمته علي راسي و لزق راسي ف الارض ف قلب الكبانيه جابهم ف طيزي حسسني قد ايه انا رخيص و شرفي مهتوك خلاص خرج زوبره بسرعة و انا مقدرتش اقول غير اححححححااااااا و جاب بقية لبنه علي طيزي و قلبني عشان ينطر علي وشي بقيتهم نزل بتاع لتر لبن الفاجر بعد ما خلص خلاني مصيت له زوبره و بضانه و بعد ما خد غرضه لبس هدومه و وقف يتفرج علية و انا منهار عيونه كانت بتذل شرفي ر كرامتي قالي البسي يا لبوتي قمت و لبست البنطلون و انا مش قادر ارفع عيني ف عنيه اللي كانت بتدبح اخر ما تبقي من الشرف و الكرامة نضفت اللبن من علي وشي و هو واخد موبايلي و بيتصل بنفسه و قالي يا شرموطة لما اتصل بيكي تردي عشان مفضحش شرفك هزيت راسي بالموافقة و انا عيني مكسورة و سابني امشي و اداني بعبوص عشان يثبت لي ان مبقاش لية شرف معاه
هبقي احكيلكم بقية قصتي مع سيدي بيتر لو عجبتكم دي


What's Your Reaction?

ممل ممل
7
ممل
رائع رائع
6
رائع
ساخن ساخن
4
ساخن
مضحك مضحك
5
مضحك
رهيب رهيب
4
رهيب
مثير مثير
15
مثير
عنيف عنيف
12
عنيف

0 Comments

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *