قصة نيك محارم عربية - انا ومرات خالي وصديقتها
قصة نيك محارم عربية - انا ومرات خالي وصديقتها

قصة نيك محارم عربية – انا ومرات خالي وصديقتها


85
26 shares, 85 points

انا اسمي م.ج مقيم بالقاهره حاليا عندي 29 سنه قصتي بدئت وانا 20 سنه ايامها كنت في اخر سنه كليه كنت في كليه سياحه وفنادق قسم ارشاد يعني كان تدريبي وشغل مع اجانب وكنت حابب ده كدا عشان اتفرج علي جسمهم من قريب وكنت بحب اتصور معاهم وكانت امنيه حياتي اني انام مع واحده منهم وكنت بقعد كتير احلم اني بنيك واحده منهم وفي يوم كنت في المتحف ودخل فوج روسي فيهم واحده عليها بزاز اكبر من بزاز صافبنار ولابسه هوت شورت وتيشرت كت انا شوفتها من هنا فجاه زبي اعلن حاله الطوارق ووقف وبقيت خلاص رايح نحيتها وانا مش عارف هعمل ايه كل اللي بفكر فيه انا ازاي هلمسها والمس بزها روحت جمبها عرض عليها اني ابقي مترجم خاص وطبعا قولتلها مجانا وافقت وانا دخلت بيها المتحف وعمال الف بيها مش عشان افرجها المتحف انا بلف بدور علي مكان فيه ناس قليله عشان احاول احك زبي اللي بقي واضح اوي وانا ماشي معاها انه هايج ووقفنا قصاد تمثال وطلبت مني اشرحه بدئت اشرح وكنت بقطع في الكلام في الاول وبعدين تمالكت وشرحت لحد منا لسه بشرح ولقيتها بتوطي تجيب المروحه اليدويه عشان وقعت مني وما كان عليا الا في اقل من ثانيه وبقيت وراها زانق زبي فيها اتعدلت وبصت عليا انا اتهزيت من جوايا هوت تعملي مصيبه فبعدت بصت علي زبي راحت ضاحكه بابتسامه هيجتني اكتر قولت يا واد اهدي لتكون عاوزه تهيجك اكتر عشان تلبسك محضر حلو وبدئت اركز واشرح بجد وانا مش ناسي ان زبي خبط في طيز ملبن وطريه بالرغم من انها مش كبيره المهم شويه وحستها بتعدل التيشرت عشان ابص علي بزازها وكل مبص وابصلها تبصلي علي زبي مره في التانيه لحد مقررت اني لازم اخد خطوه دخلت بيها غرفه في المتحف هاديه وقربت وخبطها بزبي بصتلي وملست علي زبي من فوق البنطلون انا روحت عالم تاني اول مره ايد تلاعب زبي الا ايدي جيت المس صدرها بعدت قربت براحه بصتلي وقربت ووقعت مروحه ايدها قصد وهيا طالعه لمسته تاني بايدها بس المرادي ضغطت عليه لسه بقرب منها اكتر دخل ناس واتحرجت وخرجت وراحت للفوج بتاعها خوفت اقربلها روحت ماشي كان لازم اروح وافضي لبني لان زبي مش حيهدي جريت روحت وطول الطريق بفكر فيها طلعت لقيت اهلي نازلين بقولهم في ايه قالولي مرات عمي يتولد تعالي اعتزرت باني تعبان وقولت فرصتي ادلع زبي وطلعت جري الشقه اللي في وشي شقه خالي طلعت ودخلت الشقه بسرعه وقبل موصل لباب الاوضه كنت عريان ملط فتحت فيلم سكس وقعد اتفرج واتخيل الست الروسيه وانا بنيكها وفجاه سمعت حد بيكح انا دمي هرب قومت جري وانا عريان اقفل الباب لقيت مرات خالي في وشي ست 31 سنه قصيره وعليها طير كرويه طريه بتبان في حركتها انها طريه وبز كنت فاكره صغير قبل اليوم ده وعندها بطن شويه روحت حاطط ايدي علي زبي وجريت وقفلت الباب قولتلها انتي ايه اللي جابك هنا قالتلي ان هيا هنا عشان لسه راشه الشقه مبيد حشري فمش طايقه الريحه فجت هنا وهما نزلو وهيا كانت قاعده في اوضه الانتريه بتتفرج علي التلفزيون انا بقيت في موقف احراج بس بقيت افكر هل هيا سمعت اني يتاوه وانا بلعب بزبي هل هيا شافتني وانا بلعب فيه طب شافت شاشه الاب توب والفيلم شغال عليه كل ده وزبي لسه مهديش قولت لازم اتاكد هيا شافت ايه روحت لابس بوكسر وعبايه عليه عشان اداري زبي وقبل مخرج موبيلي رن لقيت ابويا بيقولي انهم هيباتو في بيت العيله انهرده قولتله طيب ودخلت الاوضه اللي فيها الانتريه لقيت مرات خالي قاعده بتتفرج علي التلفزيون قعدت علي الكنبه اللي هيا عليها وربعت رجلي عشان اداري زبي وبدء كلامي مش تعرفيني انك هنا انا فاكر اني انا لوحدي في الشقه خضتيني قالتلي لا مهو باين انك اتخضيت بقيت مش عارف هيا تقصد عشان خرجت عريان ولا هيا شافت ايه قررت انكشها في الكلام بقولها انا انهرده فرهدت في المتحف لف وكنت جاي تعبان عاوز اخد دش وبجهز نفسي اخد دش لقيتك بتخضيني ينفع كده لقتها بتقولي ايه اللي فرهدك منت كل يوم في المتحف ثم منت رياضي وواخد علي المشي قولتلها اه بس كان يوم كله لف وطلوع ونزول لقتها بكل جرائه بتقولي لف ولا سياح عريانين وضحكت ضحكت وقولتلها الاتنين قالتلي يبقي تقول ان الفرجه وعنيك الزايغه هيا اللي فرهدتك قولتها اكيد برضو منا لسه متجوزتش برضو فاكيد ببص قالتلي وبتعمل ايه بعد ما بتبص قولتلها ولا اي حاجه قالتلي خالص قولتلها هعمل ايه هاخد واحده اتجوزها غصب عنها قالتلي لا بس مبتخبطش كده او كده في واحده او اي حاجه من حركات الرجاله دي قولتلها لا ابدا قالتلي يا واد روحت ضاحك وقايلها سعات قالتلي بتخبطهم ازاي بصراحه تنحت من طريقه السؤال قالت ها ولا هتتكسف احكي احكي دنت خالك قايلي انك جرئ قولتلها عادي باللي يبقي متاح اعمله من غير محد ياخد باله لقتها بتقولي طيب اعتبرني سايحه قوم كده وريني هتخبط ازاي انا حسيت احساسين الاول اني حد اداني صعقه كهرباء والتاني زبي اللي كان بدء يهدي وقف تاني ولقتها بتشدني من ايدي وبتقولي وريني بتخبط ازاي وقفت جمبها ورحت خابطها في كتفها فطست ضحك وقالتلي الخبطه دي لي اختك وانت بترخم عليها شكلك مكسوف ياعم قول محدش هنا كله خرج ويا عالم هيجو امتي وخالك ومسافر عشان شغله جاي اخر الاسبوع مفيش غيرنا متتكسفش وريني بتخبطهم ازاي روحت مقرب وانا كنت بدئت اهيج وافتكر الست الروسيه وروحت ممشي ايدي علي طيزها حستها اترعشت قالتلي وايه كمان بصراحه انا كنت بدئت اهيج عليها اكتر روحت قارص علي فرده من طيزها براحه لقيتها خدت نفس جامد قالتلي بس كده روحت خابط زبي في طيزها من الجمب ولاني اطول منها فكان واصلها فوق طيزها بسيط لقتها بتاخد نفس متقطع وبصتلي قالتي وايه كمان روحت قررت اخد خطوه اجرء واقولها مهو هما بيبقو قالعين واغلب جسمهم باين فساعتها الواحد من رغبته بيعمل اللي علي حسب جمال اللي بيخبط فيها لقتها بتقولي يعني ايه قولتلها يعني لو انتي لابسه قميص نوم او بكيني هوريكي راحت قالعه العبايه وهنا لقيتها لابسه اندر فتله داخل في طيزها وسونتيان اسود طالع منه بزين من كتر بياضهم انت حاسس انك شايف العروق بتقولي طب لو كده ممسكتش نفسي وروحت ماسك فرده طيزها فعصتها وقافش بزها لدجه لما سبته لقيت صباعي معلم عليه قالتلي متقلع العبايه دي منا براحتي اهو ومش مكسوفه قولتلها ولا انا قالتلي مش باين برفع العبايه حسيت ان زبي باين وخصوصا لابس بوكسر رمادي فباين المني بتاعي فيه لقتها بصاله قالتلي يلا وريني هتعمل ايه تاني روحن حاكك في طيرها وممشي صوباعي بين الفلقتين شهقت وقالتلي انت شكلك شقي اوي قولتلها مستني الفرصه اللي اتشاقي فيها قالتلي اقعد وانا بقعد بقي هاين انط انيكها خلاص لقيتها بتقولي انا مخنوقه بقولها ليه قالتلي خالك بيحبني البس سونتيان ضيق بيخنقني قولتلها اقلعيه عادي دنا وانتي وبس ولا هتتكسفي قالتلي مش عرف افكه تعالي فكهولي قومي وبيقت بفكه ومقرب زبي من بوقها حاسس بنفسها فيه وروحت فاكه وشوفت حلمات الواحده قد عقله الصباع روحت مترددتش وحسست عليها قالتلي ايه عاجبينك قولتلها اول مره اشوفهم قالتلي واللي في الافلام اللي بتشوفها اكبر ولا دول عرفت انها شافتني قولتلها لا دول وكان صدرها طري جدا وناعم لقيتها بتقولي ايه اللي في البوكسر ده وبتشاور علي الحته اللي المني مخليها مبلوله قولتها وساخه هبقي اغسله قالتلي اقلعه وانا هجبلك واحد تاني قولتلها هروح اغيره قالتلي لاء اقلعه ولا مكسوف منا قلعت عادي روحت قالع لقيتها عنيها لمعت لما شافت زبي هو مش كبير اوي بس عريض وعروقه باينه اوي قالتلي استني ومشت ضهر ايدها عليه قالتلي زي منت عملت روحت مقرب منها وخليته قريب من بوقها لقيتها بصتلي وبتقولي عاوز ايه قولتلها نفسي احس انه في بوقك نفسي اعرف هحس بايه قالتلي بس امسك نفسك قولتلها طيب وحطته وانا جسمي ساب وبدئت انزل بالتصوير البطئ علي الارض وهيا راحت نازله وعماله تمص بعد حوالي خمس دقايق مص قولتلها ابعدي مش قادي هنزل لقتها حطت ايدها علي صدري وبتقولي هاتهم وروحت ناطر لبن من كتر مكان بينزل كتير راس زبي وجعتني وهيا عماله تحكه في بزها وببص لبزازها لافتها غرقانه لبن قالتلي ينفع كده قولتلها معلش قالتلي اومال عامل فيها شقي وتجبهم بسرعه كده قولتلها دي اول مره في حياتي اجبهم علي حاجه غير الافلام السكس قالتلي انت منمتش مع واحده قولتلها لا مصدقتش راحت قايمه وقالعه الكلوت وشوفت كس هو مش وردي اغمق بسيط بس شفراته كبيره وتجنن روحت هاجم منيمها ونمت الحس فيه وجبت تاني وانا بلحس قالتلي يلا دخله يا اسدي قولتلها انا جبت تاني قالتلي دخله بس جيت ادخله مسكته معايا ودخلته وهيا بتحسس علي بيضاني قالتلي لو هتجيب ابقي قولي قولتلها طيب وانا اول مدخل كله روحت قافش بزازها ونزلت في شفايفها مص شويه قالتلي بص دخله وخرجه بقي زي ما في الافلام اللي بتشوفها خرجته ودخلته جاي اخرجه حسيت اني عاوز اجيب قولتلها قالتلي قوم قومت قالتلي هات الجلبيه للحظه وقفت اتمسمرت وحسيت ان اللبن وقف في نص زبي بقولها ايه قالتلي انا بشتت تفكيرك عشان مخلكش تجيب بسرعه وضحكت ضحكه شرمطه قومت نازي تاني وبقولها طيب انا هغرقك قالتلي مسمهاش اغرقك اسمها هرويكي وراحت شداني ادتني بوسه خلت زبي دخل لوحده روحت رافع جسمي وفاتح رجلها وفضلت ادخله واخرجه وهيا بتصرخ ااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه هاتهم بقي جيت انزل بقولها هنزل قالتلي نزل جوه كسي اروي عطشه وروحت نايم عليها ونزلت لبني كله وانا بنزل لقتها بتترعش جامد عرفت انها بتنزل هيا كمان نمت فوقها لحد مزبي نام وهو جوه كسها وقومنا استحمينا وفضلنا لحد تاني يوم ملط وبنيكها 

الي اللقاء في الجزء الثاني عشان اعرفكم نكت مرات خالي وصديقتها ازاي مع بعض 


ما هي ردة فعلك ؟

ممل ممل
6
ممل
رائع رائع
0
رائع
ساخن ساخن
4
ساخن
مضحك مضحك
0
مضحك
رهيب رهيب
1
رهيب
مثير مثير
3
مثير
عنيف عنيف
1
عنيف

0 Comments

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *