Bglccl2bmaf7 1

قصتى انا وخالى ( سكس محارم )


53
13 shares, 53 points

انا فتاة (24) سنه الان اسكن بعد زواجي في الرياض ومتزوجه من سنه على قدركبير من الجمال والحلاوة بيضاء جسمي حلو مع انى متينة درست بجامعه سنتين قصتي بختصار صارت يوم عمري 17 سنه وساكنه عند ابوي بمنطقه غير الرياض كان خالي عند اهله بلرياض وكان عمره 28 سنه وسيم جدا مدوخ البنات وكان يجينا بمدينتنا كثير ايام الخميس والجمعه,,ويروح يسهر ويجي متاخرمع انه ساكن  بلرياض بس يحب يجي ديرنا عشان اصحاب الطفوله وذكرياتةانا جسمي يحبونه  الرجال كنت اعرف كذا علشان مكوتي كبيره وانا بيضاءوخالي دايم يعلق علي بس  كنت احس بالشهوه وافكر بالزب لاصرنا لوحدنا ونضحك كنت اضحك ببراءه انا لدرجه كنت ارسمه بورقه وامسحة قبل اى حد يراةفي ليله من الليالي جاء خالي  متاخر ومعه اشرطه فيديو وهو يعرف اني احب الافلام خاص الاجنبي وعندي اشتراك بمحل فيديو رحت له بلملحق قلت تقول امي لا تقوم وتروح باكر تبي تعطيه شي لآمي .

تدري اني اسهر وما انام الا الصبح قالى ماشى هابقى اشوفها عايزة اية بس لما ابقى ارجع من صحبى قلت وش الاشرطه دي وكان باين عليهم انها نسخ جيدة ورينى كدة اسمهم اية قال افلام وانا لسة ماشفتهمش لسة واخدهم من صحبى قلت ممكن اشوفهم ماجبت اشرطه انت جيت فى وقتك اصلى زهقانة وعايزة اتسلى قال اوكيه لكن هم خمسه اشرطه اخاف بهم شي متخليكيش بسببها تعرفى تنامى !

قلت زي ايش لا ابد لاتخاف اللي مو طيب بعطيك اياه لا اخاف ليكون رعب لا باين عليك خايف من شى عموما انا هاشوف واقولك قال براحتك لكن لاحد يدري وعلا فكره انا وخالي هذا نمون علا بعض كثير وكنت احبة واحكى لة اى شى اخذتهم وجلست بغرفتي ادخلهم واشوف اي فلم بيعجبني كنت اقراء اسمائم الاول وفيه واحد كان بدون اسم لونه اسود ,, شغلته وكان فلم سكس وعجزت اتنفس انا كان اول مره اشوف سكس وتسمرت بمكاني,,بعد ساعه رحت له قلت خالو ابشوفهم خلهم كم يوم عشان اعرف اشوفهم لانى لازم اشوفهم على مهلى باين عليهم حلوين عندك مانع قال لا وكان يشرب بيره وتهيالي انه سكران بس حسيت انة عارف شى,,ورحت شفت الشريط عشرين مره مانمت الا الظهر حتى فى حلمى حلمت بكل لقطة!وبديت اقفل غرفتي كثير واتفصخ قدام التلفزيون المس جسمي وكسي وخرمي ماكنت اعرف ان نيك الطيز منتشر بالافلام كنت العب فى طيزى وعجبني كثير علشاني مقدر اسوي شى بكسي اخاف افتح روحي وقررت ادخل شى بطيزي نزلت مره ابحث عن اي شى ممكن ادخلة في طيزى ماحصلت بالمطبخ شي ورجعت حطيت دهون باصباعي ودخلته بخرمي وتكهربت وحسيت بهياج مانمت رحت للمدرسه وكان عندي صديقة كنا نحكى عن الجنس مع بعض ولديها خبرة وكانت تحكى لى قلت لها وان خالي جاب الافلام و ماعرف انه جايب سكس قالت لي لا بس بيشوف ردت فعلك اية يمكن يشتهيكى وبيجس النبض!ماصدقتها ورحت اقص عليها الفلم,, وسئلتها عن اي شي ممكن يكون مثل الزب عايزة اجربة لانى هجت امبارح بنفسي بزب صناعي او اى شى يشبة قالت لي طب متقولى لاخالك وهو يريحك لا بجد قالتلى ابحثي عن خيار كبير بالثلاجه او جزر كبير  ماصدقت اطلع من المدرسه رحت علا طول لثلاجه بس خسارة ماحصلت شي كان خالص لقيت ابوي طالع وبيرجع الدوام قلت ,,, مشتهيه خضار هات فواكه وجزر وخيار لانى اريد اسوي ليكم سلطه ماشتهي الغداء الا بسلطه ومن يدى مشى ابوى ضحك ابوي قال صار لك لسان اول مره تقولي ابي وتطلبين امرك ياسيتى ورجع الشغل وقبل مايجى البيت راح محل وجاب الطلبات الازمة للبيت ومنها لما ارجع من خيار وجزر وطماطم وحاجات كثيروجاب لى حذاء وملابس جديدة كنت سعيدة  علا طول انا وديتهم الفريز اللي بالمستودع واخذت خيار كبير اكبر واحد وجزر بحجم الزب وحطيتهم بكيس وطلعت غرفتي تحت السرير حطيتهم وبعد الغداء لم اتحمل عجزت اصبر وقلت لهم ابنام للمغرب لاحد يصحيني وكان لي غرفه بلحالي  وشغلت الفلم ودهنت الخيار وجلست ادخله وعورني بلبدايه بس تاقلمت وجلست انيك روحي كثير وانزل من كسي شهوتى وكنت هيجة يمكن ثلاث ساعات كذا ونمت بعدها.

ويوم الاربعاء جاء خالي وفكرت بكلام صديقتي ولكن مش عارفة اقولة اية بصعوبة ماكنت مصدقها لكن كنت اتمنى ولكنى اخاف لا اعرف ابداء ازاى وانتظرت انا يوم جاء متاخر زي عادته وكان شارب شوية قلت ابروح اشوف وش يقول جيته بالملحق سئلني عن الافلام قلت حلوا بس تصدق فيه فلم وسخ ماعرفت انه وسخ الا بعد مارحت انت مقدرتش امسك نفسى وكنت احاول اغرائة لكنى خايفة لايحس!حد من اهلى وسخ ازاى مش عارف ازاى قال مو معقول  اي واحد قلت الاسود قال ماعتقد لكن هم نايمين الحين؟ قلت ايه قال تسمحيلي اجي ابتاكد بس بشرط لاتشوفي يعنى اسيبك لوحدك ضحكت وضحك هولا مش قصدى قلت اوكيه طلعنا غرفتي وشغل الفيديو قال لاتشوفي قلت اوكيه هاغمض عينية وضحكت قال اية دة يااااااااااة هذا سكس وشكلك لك اسبوع تشوفيه؟ قلت خالو و**** قفلته قال ليش تضحكين اكيد عجبك؟باين عليكى اتبسطى الاسبوع دة كتيرولا معجبك قلت عااادي بس ماتمشي علي هلحركات خالو؟وكنت مرتبكه اخاف اكون غلطانه قال اي حركات قلت انت هتلف وتدور علية عارفة انك قاصدها وضحكت انا قال لا و**** مادريت الا منك الحين قلتلة ياسلام يا خالو بتنكر لية قالى صدقينى ماكنت اعرف قلت لا داري وعارف وحس بكذا انا كنت عارفة نيتك ومتاكدة  قال لاابداء انا اسف وخلاص انسى وا قفلي الموضوع افتحي الباب ابروح انام حسيت انة هيمشى بس ممكن قلت ولاتزعل بس قول الصدق انت عارف انه سكس؟قال انا قلتلك انى لسة جايبة من صحبى  قلت له ليش تحب تخليني اشوفه؟قال  اسف وخلاص بقى متكبرهاش بس فكرت افلام عادى معرفش حاجة حسيت انة مش قاصد شى وشفت انه بيزعل وقلت له خلاص ترى الفلم عجبني  قلت لازم اجرب اغرية واهيجة وفعلا مصدق ان قلتلة عجبنى قال صادقه؟ قلت ايهقال لي هو ممكن طلب بس خايف تكسفينى اوتقولى كنت قاصد شى قلت عادي قول وكان الفلم مقفل وقتهاقال خلاص واوعديني ماتقولي شي ولو مرضتيش انسى اى شى هاقولة قلت انا مو طفله انا كبيرة ولا انت شايف اية واي شي بيننا بيكون سر اية بقى قالى تصدقى طول عمرى وانا بتمنى اكلمك بصراحة وانا كمان وبعدين قال كذا بتخليني اقول اللي بقلبي قلت قول وكنت مبتسمه وخلينا اصحاب قال جسمك حلو ولو مش خالك كنت قلتلة كنت اية لاابدا وبعدين من غير مجملة جسمك لو واحد ميت شافه يصحا مت ضحك رغم انى احب دايما هذا الكلام الذى يشعرنى بالمتعة انا وانا دايما متعوده البس بناطيل وجسمي متينه من صغري ومكوتي بارزه وكبيره قلت له شكرا وكنت مرتبكه وقلبي بس يدق بقوه وكنت خايفة ليحس باحساسى قال عندك مانع نشوف الفيلم معا ولو مش ولو مش عايزة اوك كانى مقلتش حاجة.واطلع قبل الصبح اخاف ليقوم حد ابتسامت لة وانا انزل راسى فى خجل وهو يسالنى قلت موافقه قال ابروح للسياره واجي و تنزلي تجيبي ثلج واكواب ومويه استغربت منة فكرتة هينكنى الان قلت ليش ؟ قال سوي وبس وانا لاتخافي ابرتب كل شي رحت وجبتهم وهو جاب من سيارته قاروره مياه صحيه صغيره عرفت انها خمر وطني مثل ماقال حط له كاس وحط لي مثله وكنت مرتبكه مره وجيت اشرب بقيت اطرش من شينه ضحك على وقال عندكم برتقال عصير قلت ايوه ورحت اجيبه وشربت الكاس ببرتقال وعجبني وتفرجنا ساعه مظلمين الغرفه فقط ضوء التلفزيون وانا منتظرة ان يفعل اى شى نشاهد الفيلم فى صمت قرب لي كنت انا فوق السرير جالسهقال لي تعالي جنبي انا طار الحيا مني ونزلت عنده وكانت وراكى عارين وباين بياضهم تركتهم واستمريت اشاهد الفيلم وحسيت بتنميل من الشراب ومن التجربه الاولى ومع مين مع خالي وامسك يدى وحط يده بنهودي ودخت تسمرت وقرب وجهه لي بغا يغمى علي وانا مغمضة العينين اسمع تاوهات الفيلم واسرح معهم كانى معهم  وبدا يلمسني وباسني بفمي ورحنا فى قبلات طويلة وهو يلعب فى نهدى واخرج بزى يمتصة نايمنى على ظهرى وتكهربت وحسيت بروحي اطيح تحته ولمن انسدحت  سحب بنطلوني والكلسون جميع وهو يقبلنى ويهمس لى باجمل الكلمات ويسالنى انهى منظر عجبك وانا فى صمت ارد علية بالحركات وطلعت مكوتي وهو عرف انى اريد اتناك ظل يلحس خرم طيزى وقام فوقي يلعب زبرة بيها وحسيت اني بعالم ثاني.وماحسيت بروحي الا وانا افج مكوووتي بيديي له وانا ارجوقلت دخله دخخخخله هو ماصدق خبر انتى تؤمرينى يابنت اختى ودخله انتى اتنكتى قبل كدة ولا اية وكنت متعوده من الخيار الكبيرلاابداء من الخيارة انتى كنتى بتحطى خيارة مين اللى علمك ونزل بمكوتي وحسيت اني اسعد بنت بالكون وطلع الفجر ينام ونمت انا ومن بدرى قمت من النوم رحت ادورعلى خالي وماحصلته وانتظرت يجي ولمن جاء حطيت له الغداء وماتكلمنا بالموضوع ابدا بس ننظر لبعض ونبتسم وقلت له انتظرك الليله قال اوكيه وفرحت وتكررت النيك

الى هنا تنتهى قصتى مع خالى و النيك كل يوم .


ما هي ردة فعلك ؟

ممل ممل
2
ممل
رائع رائع
7
رائع
ساخن ساخن
1
ساخن
مضحك مضحك
2
مضحك
رهيب رهيب
1
رهيب
مثير مثير
2
مثير
عنيف عنيف
0
عنيف

0 Comments

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *